Vild-med-Vand gentager succesen – kom og vær med d. 6. august

Lørdag d. 6. august kl. 11 – 16 sættes alle sejl til i Gilleleje Havn

Ildsjæle fra 16 klubber, foreninger og værksteder åbner havnen op for vandhunde, søløver og alle andre, der tiltrækkes af det rekreative havnemiljø.

Gratis aktiviteter for hele familien

Vild-med-Vand dagen er for alle – du og familien er velkomne. Du kan gratis prøve en række forskellige aktiviteter i Gilleleje Havn – både til vands og til lands. Blandt aktiviteterne til vands kan du fx komme ud på vandet i en sejlbåd, en jolle, en kajak, en travalje eller på et stand-up-padle board. Desuden kan du opleve vinterbadestemning, dykning, livredning og Danmarks mest moderne redningsbåd. Til lands kan du fx besøge en kutter, et museum skib, spise den klassiske havneisvaffel, smage lækre maritime retter og lade børnene deltage i krabbevæddeløb. De maritime værksteder på havnen holder åbent og slår dørene op for nysgerrige gæster.

Kom og vær med til at opleve den gode stemning og alle de mange tilbud Gilleleje Havn byder på.

Læs mere om aktiviteter og muligheder på www.vildmedvand-gilleleje.dk

Vi glæder os alle til at byde Velkommen på havnen