Opdatering af dankortoplysninger

I har inden for de sidste dage modtaget en mail fra “info@gillelejesejlklub.dk”. Mailen er udsendt fordi Klubmodul har skiftet leverandør til opbevaring af vores dankortoplysninger.

Vores dankortoplysninger ligger i et eksternt firma af sikkerhedsgrunde. Det sikrer, at jeres dankortoplysninger ikke kan misbruges.

Her på forsiden af hjemmesiden, lige under midten, findes den blå knap “Bliv medlem”. Klik på den og du kommer direkte videre til forsiden af Klubmodul hvor du skal logge ind med dit brugernavn og password. Derefter klikker du på knappen “Mine tilmeldinger” og her finder du knappen til at rette kortoplysningerne.

login-klubmodul
mine-tilmeldinger

I øjeblikket er der ca. 5% af vores medlemmer, der ikke har dankort og derfor ikke kan benytte denne mulighed. For at hjælpe dem, har vi undersøgt, hvad det vil koste at åbne op for andre kort. Det har desværre vist sig, at det er temmelig dyrt. Ca. 1800,- kr. om året + et gebyr på alle betalinger med andre kort end dankort på 1,27 %. Vi mener ikke, at vi kan byde de andre medlemmer denne udgift.

Skulle nogen have behov for hjælp, er jeg i sejlklubben torsdag den 22. september fra kl. 9:30 til ca. 12:00 og igen lørdag den 24. september fra kl. 09:00 til ca. 12:00.

Frank Vogensen

Kasserer