Navngivning af bro 3

Kære alle på bro 3

Vi er nogle både på bro 3 der har talt sammen om at det ville være en rigtig god ide at vores bro i lighed med bro 2 og 4 fik et navn med tilhørende port. I den anledning vil vi holde en lille komsammen fredag den. 22. september kl 18.00.

Vi tænder op i grillen ved klubhuset, og for at gøre det nemt for alle medbringer I selv mad og drikke.

Kom med forslag til navn og måske er der nogen, der har lyst til at deltage i selve arbejdet i løbet af vinteren med bygning af porten.

I må meget gerne melde tilbage, om I deltager.

De bedste sejlerhilsner⛵️

Heolix, Elvira og Coxbox

Ring eller send en sms til

Annette 24422948