Fest for frivilligt arbejde i klubben d. 26/1 2018 kl. 19

Det frivillige arbejde i vores klub træder i karakter i mange forskellige klæder og situationer. Nogle meget farverige, andre i det mere skjulte. Men de er alle lige værdifulde.

Bestyrelsen ser frem til at samle og fejre alle, der har bidraget med frivilligt arbejde i sæsonen 2017. Vi er mange, der har været med til at gøre 2017 til endnu et udviklende og værdifuldt år i klubben. Vi skylder alle hinanden en stor tak for den fælles indsats.

Vi vil denne aften samles og nyde hinandens gode selskab med en god middag og hyggeligt samvær, og anerkende hinandens indsats med frivilligt arbejde. Vi vil fejre, at denne succes med at holde klubben i gang dag for dag, med alle mulige aktiviteter, også er et solidt omdrejningspunkt for givende, social aktivitet, til fordel – på mange måder – for alle, der deltager.

Vi fejrer os med en herlig middag ledsaget af god vin. Derefter kaffe og lidt sødt.

Tilmelding skal ske på Klubmodul, senest d. 21. januar. Se mail sendt til dig 13. januar.

Max. antal deltagere: 60 personer

Vel mødt.