Fælles tursejladser og en gasteliste har vind i sejlene og flytter til Facebook

I februar blev der taget initiativ til at oprette en skipper- og gasteliste, for at formidle kontakt mellem skippere i havnen, der gerne vil tage gaster med ud at sejle, og gaster, der søger skippere.

Det er vigtigt, at så mange GSK medlemmer som muligt, kommer på vandet

Den stigende interesse for listen har medført, at kontakten fremover formidles via en ny Facebookgruppe: GillelejeSejlerne. Gruppen har allerede 21 medlemmer.

Alle gaster og skippere kan sende en anmodning til Jørgen Vidstrup på Facebook. Jørgen Vidstrup har oprettet den lukkede gruppe og vil acceptere anmodningerne indtil GillelejeSejlerne har 50 medlemmer.

Senere, når de 50 medlemmer er opnået, er GillelejeSejlerne FB gruppen “selvstændig”. Den forbliver stadig en lukket gruppe.

Formålet med gruppen er at sætte fokus på flere fælles tursejladser og give flere bådejere mulighed for at fylde båden op med gaster og deltage i sejladserne.

Gastelisten er for alle tidligere og nuværende sejlerskoleelever, samt alle andre GSK-medlemmer, med eller uden sejlbåd eller motorbåd

Lone, Kim, Frank

Der er andre muligheder, for at stige ombord som gast, når sæsonen går i gang.

Hver mandag sejler Mandagssejlerne. Vil du med som gast så kontakt Steen: sejlerskolen@gillelejesejlklub.dk

Hver onsdag bliver der sejlet kapsejlads. Vil du med som gast så kontakt Birger: kapsejlads@gillelejesejlklub.dk