Vild-med-Vand 2018 – kom og vær med

Nedtælling til Vild-med-Vand på Gilleleje Havn – gratis oplevelser på vandet, i vandet, og på havnen – for hele familien

Gilleleje Havn og alle klubber og foreninger omkring havnen inviterer lokalbefolkning og sommergæster til mange forskellige aktiviteter med fokus på havmiljø og rekreative oplevelser. Kom og vær med.

Havnen er et naturligt samlingspunkt for byen, og målet er at inspirere alle – unge som gamle – til at benytte de fantastiske muligheder, som havnen og omgivelserne rummer. Hvem bliver fx ikke lykkelig af lidt sol i kinderne og lyden af bølgeskvulp mod bolværket?

En del af pulsen ved vandet

– Vi glæder os til at tage imod en hel masse nysgerrige og sommerparate mennesker, der har lyst til at tilbringe hyggelige stunder med hinanden ved havnen. Og forhåbentlig vil mange af jer få lyst til at vende tilbage og på sigt være en endnu større del af pulsen ved vandet og benytte jer af alle de aktivitetsmuligheder, som vi sammen har adgang til, siger Annette Fentz, der er Gilleleje Havns lokale Vild-med-Vand tovholder.

Det er fjerde år Vild-med-Vand aktiviteterne afholdes i Gilleleje. På landsplan afholdes Vild-med-Vand i nærved 100 lystbådehavne og begivenhederne har været en stor succes med titusindvis af besøgende. I 2018 ventes flere end 100.000 at kigge forbi havnene for at snuse til stemningen og lade sig rive med af de spændende, gratis aktiviteter – eller for blot at slentre en tur, spise en grillpølse og snakke med venner og bekendte.

Et hav af gratis oplevelser

Hele sommeren igennem – og specielt på Vild-med-Vand dagen d. 4. august, vil der være et hav af oplevelser for alle. Alle vi omkring havnen ønsker, at vore naboer og sommergæsterne får øjnene op for samværet og de forskellige aktiviteter, som havnen og vandet indbyder til.

Som noget ganske særligt får Gilleleje i år besøg af Legeskibet i perioden 2 – 5 juli. Det bliver supersjovt! Se mere på www.legeskibet.dk

Vild-med-Vand drejer sig ikke kun om traditionel sejlads, men også om en lang række andre aktivitetsformer som fx Stand Up Paddle (SUP), havsvømning, dykning og kajak, hvor der er mulighed for at komme uden for i den friske luft og have det sjovt med hinanden.

Du kan de mere om alle aktiviteterne og de gratis tilbud sommeren igennem på: