Vild-med-Vand d. 4. august, sommer- og vandglæde over hele havnen

Vild-med-Vand dagen d. 4. august blev i år en endnu større succes end med de sidste to års meget blæsende augustvejr. Dagens milde og varme vinde gav lyst til masser af vandaktivitet og var et vejrgudskønt udgangspunkt for en super succesfuld dag. I sejlklubben var hen ved 60 ivrige unge søløver på vandet, og der var ligeledes masser af liv og aktivitet hos de andre klubber og virksomheder rundt omkring på havnen. Det ser ud til, at den nye generation unge-på-vandet er godt i gang med at spire derude, på alle mulige måder.

Også mange voksne vandhunde og søpapegøjer deltog flittigt, både i sejlklubben, hos dykkerne, samt hos travaljerne og kajakkerne.

Torvedagen, Sildens Dag, Open Air Opera og til slut De Stive Sømænd i Det Hvide Hus trak fulde huse.

I sandhed en skøn dag i Gilleleje, der bekræfter og understøtter den fine kåring fra 2017, som Danmarks mest kreative by.

En stor tak til hele holdet af frivillige i GSK, der har bidraget til at gøre dagen til endnu nogle fornøjelige og lærerige timer i godt selskab og med god energi på at inspirere alle gæsterne til et mere aktivt fritidsliv.

På gensyn til næste år – vi glæder os allerede.

Annette og Marianne