Vejrstationen

Reparation

Som mange sikkert har bemærket, er vores vejrstation desværre i stykker og det aktuelle vejr bliver ikke længere vist på hjemmesiden, som jeg ved er efterspurgt af mange i klubben. Jeg har været nede og kigge på det, og der skal bestilles nogle reservedele hjem, da den dims der sender data til nettet gået i stykker.

Nye muligheder

Der er endvidere sket dette, at dem der udbydere funktionaliteten, har henover sommeren opgraderet deres hjemmeside, hvori der tilbydes nogle nye muligheder, som alle kan få glæde af.

Der er lagt nogle nye komponenter på hjemmesiden, som viser det nye layout der er muligt med den nye udgave, som bliver opdateret så snart stationen kommer til at virke igen.

En ny mulighed er, at oprette en gratis konto hos Davis weatherlink, hvor i kan installere en app fra enten Apple eller Google store, og få vist alle vejrstationer i hele Danmark. i kan klikke på apple app store, eller google play store for at se appen, og vælge om i vil installere den.

Hvis man ønsker det kan ens konto opgraderes til en pro konto for ca 350 kr om året, hvor det er muligt at se på historiske vejr data fra stationen, men som udgangs punkt er det gratis at oprette en konto, og det kræver ikke kreditkort at benytte funktionaliteten.

Funktionaliteten giver blandt andet mulighed for at søge vejrstationer i det område man er, og i kan allerede nu blandt andet finde Hornbæk havn, Viken og båstad med mere.

mvh Henrik.