Festlig sæsonafslutning, standernedhaling og afriggerfest d. 27.oktober

Kære alle medlemmer af Gilleleje Sejlklub

Den 27. oktober inviterer vi til standernedhaling og afriggerfest i klubben. Vi mødes til årets sidste store markering af endnu en herlig sommer og sæson, inden vintermørket lukker sig om havnen og vores opmærksomhed vender sig mod landkrabberi og andre livskvaliteter for en vinterstund.

Standeren skydes ned klokken 14.00, der serveres kaffe, og formanden holder en tale.

Klokken 18.00 åbnes dørene til årets fest med lækker mad, lys i stagerne og levende musik.

Vi bliver beværtet med:

Velkomstdrink

Forret: hummerbisque

Hovedret: ossobuco milanese med rodfrugtmos

Dessert: æblecrumble

Kaffe og lidt sødt

Musikken serveres af Dashboard Beat

Pris: 250,00 pr. person

Drikkevarer: øl, vin og spiritus købes på de sædvanlige gode vilkår

Tilmelding og betaling skal ske:

• via link: https://gillelejesejlklub.klub-modul.dk/cms/eventoverview.aspx
  • Skriv gerne en bemærkning om eventuel allergi eller vegetarpræferencer, så sørger vi for at imødekomme det.
  • på opslag i klubhuset, hvor betaling så skal foretages med mobilepay til det angivne mobilnummer (kasserer Arne). Tilmelding er først gyldig, når betaling er foretaget.

Max antal deltagere er 70 personer

Tilmeldingsfrist: 22. oktober