Gilleleje Cup 2018

GC2017-46039
GC2017-46042

Lidt om kapsejladsen.

Gilleleje Cup blev første gang sejlet i 2011 med deltagelse af blandet andet Essex Girl 47 one-off, og Tarok en swan 45, som vandt løbet i tæt konkurrence med et par Gilleleje både.

Målet med stævnet, har været at skabe en kapsejlads med vægt på det sportslige kombineret en social aktivitet i land efter sejladsen, hvor sejlere kan feste og hygge efter sejladsen.

Festen efter sejladsen

Vi holder fest i sejlklubben regi efter sejladsen, hvor der bliver disket op en lækker middag / dessert, og der bliver festet og danset til levende musik.

Sejlerne er meget velkommen til at kombinere sejladsen med en hyggetur med familien, hvor man ankommer fredag, og tager hjem søndag efter festen.

Stævnet

Du kan her tilmelde dig til stævnet, som bliver afholdt lørdag den 09. juni med skippermøde kl 08:00, og første startende båd er kl: 09:00.

Hvem kan deltage

Stævnet er åbent for alle kølbåde, og der sejles med omvendt start efter DH mål, så vi forventer en samlet måltagning af de deltagende både. Sejladen er på ca 22 sm, og der sejles om faste bøjer på vandet ud for Gilleleje Havn, samt svenskekysten.

Kapsejladsbåde deltager i konkurrencen om hoved præmien, som er skippers vægt i Vin, Guld øl, og alm øl til henholdsvis 1, 2 og 3 præmien.

Turbåde deltager i sejladsen uden for konkurrencen om hoved præmien, men der vil være være overraskelser til de både der gennemføre løbet.

Tilmelding og betaling

Tilmeldingsgebyret på 500,- kroner skal betales inden den 08 Juni kl: 18:00 før din tilmelding er gældende. Du betaler via mobilepay til følgende nummer 42801708. Husk at angive bådnavn ved tilmelding. Hvis ikke du kan betale via mobilepay, så kontakt Merete på 42801708, og aftal hvorledes der afregnes for tilmeldingen.

Gebyret dækker deltagelse i sejladsen, samt morgenbrød og kaffe i klubben lørdag morgen for alle deltagere. Efter sejladsen modtager båden en pose fra stævneudvalget med forfriskninger (moleøl) samt de sædvanlige sponsorgaver.

Fest og middag lørdag aften

Der er lukket for tilmeldinger til spisningen, da vi ikke har flere pladser til spisende gæster. Ønsker at man spise efter sejladsen, er det muligt at benytte en af byens restauranter, spørg efter anbefalinger i klubben. Alle sejlere er dog velkommen til at deltage i festen fra kl: 21:30, hvor der spilles levende musik.

Tilmeldte både Kapsejladsbestemmelser

Hovedsponsor