Klubhuset

Klubben har til huse i et godt klubhus, som står til medlemmernes rådighed. Du er som medlem altid velkommen til at gå ind og få en kop kaffe, indtage din madpakke og egne drikkevarer, og få en snak.

Leje af klubhuset

Som medlem kan du uden for sejlsæsonen – dvs. i perioden mellem sidste lørdag i oktober til sidste lørdag i april – leje klubhuset til private arrangementer, på følgende betingelser.

Betingelser for leje

PunktBetingelser
1Man skal have været medlem af klubben i mere end 1 år.
2Bestyrelsen skal godkende arrangementet efter skriftlig henvendelse til nedenstående kontaktperson
3Som hovedregel kan huset kun udlejes én weekend om måneden. Dog kan bestyrelsen dispensere herfor. Huset tildeles efter ”først til mølle”-princippet.
4Klubarrangementer kommer forud for private arrangementer.
5Det er kun det store klublokale, der kan lejes, med adgang til køkken og toiletter. Øvrige medlemmer har altid ret til at benytte køkken, toiletter og skipperstuen. Møblerne må ikke fjernes fra Skipperstuen. Der er ekstra borde og stole i værkstedet.
6Prisen for udlejning til undervisning i tidsrummet kl. 09.00 til kl. 15.00 er 600 kr. + 1000 kr. i depositum.
7Prisen for udlejning til reception /fest /o.l. i tidsrummet kl. 08.00 til kl. 10.00 dagen efter, er 2500 kr. + 1000 kr. i depositum.
Depositum på 1000 kr. betales ved kontraktens indgåelse, samt 50% af lejen. Restbeløbet skal være betalt senest 10 dage før lejemålets begyndelse.
Der udleveres en nøglebrik som giver adgang til klubhuset, samt depotrum inden lejemålets begyndelse.
Depositum tilbagebetales når nøglebrik er returneret og lokalerne rengjorte til den aftalte tid.
Mistet nøglebrik koster 200 kr. som fratrækkes depositum.
Ved annullering af lejemålet fra lejers side, eller tilsidesættelse af regler tilbagebetales det indbetalte beløb ikke.
8Betaling foregår via Danske Bank, kontonummer fremgår af lejekontrakt.
Ansvarsområderudlejning
AnsvarsområderKlubhus vedligeholdelse