Vild med Vand

vmv logo

Gilleleje Sejlklub byder velkommen til Vild med Vand lørdag d. 7. august 2021 kl. 11 - 16 på Gilleleje Havn

Lørdag d. 7. august 2021 kl. 11 - 16 byder Gilleleje Sejlklub velkommen til Vild med Vand. En dag med alle muligheder for at komme på vandet og have det sjovt for både børn og voksne i alle aldre.

Vild med Vand er startet af Dansk Sejlunion og Foreningen af Lystbådehavne i Danmark med støtte fra Nordea-fonden. Visionen er at åbne klubber og havne op for alle med maritime drømme og ønsker om mere fritid i nær kontakt med vand, vind og skønne naturoplevelser.

Kom og besøg Gilleleje Sejlklub: Lørdag d. 7. august 2021 kl. 11 – 16 til en herlig dag med aktiviteter og tilbud til børn og voksne i alle aldre.

Kom og besøg os og prøv kræfter med bl.a.:

• Joller
    • Optimist
    • Feva
    • Zoom
  • Kølbåde
    • IF'er
    • H-båd
  • Kajakker
  • Sit on top kajakker
  • Stand-up paddling (SUP)

Ud over havnens sædvanlige faciliteter som badebro, legeplads, butikker, caféer, restauranter, værft og masser af liv og stemning.

Gilleleje Sejlklub sørger for redningsveste, så du skal blot møde op på sejlklubbens terrasse på Beddingskajen 4, 3250 Gilleleje og henvende dig til klubbens medlemmer i Vild med Vand t-shirts.

Ud over Gilleleje Sejlklub lægger Gilleleje også havn til bl.a.:

Vi glæder os alle til at byde dig velkommen på Gilleleje Havn