Registrering af ny bruger

Velkommen til Gilleleje Sejlklub

Her kan du oprette dig som bruger af hjemmesiden, hvilket giver adgang til udvidet muligheder på hjemmesiden herunder adgang løsningen Min-plads.

Min plads er en service udviklet af Gilleleje Sejlklub.til glæde for fastliggere i Gilleleje Havn.

Gør følgende

• Opret dig som bruger ved at udfylde nedenstående formular
  • Du modtager en email med det brugernavn og det password du er oprettet med
  • Efter registrering bliver du automatisk logget ind i løsningen
  • Udfyld formularen med informationer og klik registrere

Opret dig om bruger

Registrering af bruger
Fornavn
Efternavn
Indtast email addresse
Bekræft email addresse
Indtast password
Bekræft password

Er du allerede bruger

Hvis du allerede er oprettet som bruger af hjemmesiden, så benyt knappen til login for at logge på hjemmesiden, eller får et nyt password hvis du har glemt hvilket password du er oprettet med.

Hvis du benytter mobil telefon, så set et hak i feltet husk mig, så slipper du for at skulle logge ind, hver gang du vil rette informationer omkring din plads.