Kontingenter

Medlemskab:

Kontingentet opkræves for kalenderåret hver den 1. februar og medlemskab af klubben giver rettighed til at benytte klubbens faciliteter, og deltage i den årlige general forsamling med stemmeret.

Se vedtægter for yderligere information.

Medlemskab giver dig mulighed for at benytte klubbens faciliteter, og deltage i de forskellige arrangementer der afholdes for klubbens medlemmer.

Medlemskaber

MedlemskabAldersklasseKontingent i kr
Junior 9-199-19 år600 ,-
Ungdom20-24 år700,-
Senior single25-64 år900,.
Senior par25-64 år1.200,-
HustandBørn under 20 år1.600,-
Pensionist65+ pr750,-
Pensionist parÆldste er 65+1.000,-
NøglekortForudsætter medlemskab200,-
JollepladsForudsætter medlemskab1.000,-

Ved udmeldelse i løbet af året sker dette med øjeblikkelig virkning, hvor eventuelt nøglekort spærres og der foretages ingen refundering af kontingent.

Vil glæder os rigtigt meget til at byde dig velkommen i Gilleleje Sejlklub, som medlem.

Udmeldelse

Du skal kontakte kassereren via e-mail hvis du ønsker at opsige dit medlemskab i Gilleleje sejlklub.

Med Venlig Hilsen

BestyrelsenFormand