Om klubben

Velkommen

Vi byder alle velkommen på vores hjemmeside, hvad enten du er medlem, skal til stævne, eller blot vil se, hvad der rører sig i Gilleleje Sejlklub.

Sejlklubben ligger centralt placeret i Gilleleje Havn på Sjællands nordligste punkt. Herfra har vi udsigt til Kullen og Kattegat mod nord, og mod sydøst fornemmer vi Helsingør og Kronborg lige om hjørnet. Mod vest ligger mulighederne for at sejle ned til Isefjorden, eller tage et godt langt stræk ud til Sjællands Odde. Der er således mange og unikke sejladsmuligheder for alle typer af lystfartøjer, og jollesejlerne og surferne har som oftest en herlig legeplads lige uden for havnen.

Klubhuset

Klubhuset byder på lyse, lækre lokaler, samt alle de faciliteter man kan forvente af en moderne og aktiv sejlklub. Klubben har et godt, bredt slæbested med sikre tilkørselsforhold. På havnen er der arealer til parkering af trailere og biler.

Gilleleje Sejlklub tilbyder undervisning i sejlads med joller og kølbåde. Vi er en meget aktiv klub, som afholder en række arrangementer, man kan deltage i året rundt, og man kan via kalender og nyheder holde sig orienteret om tilbud og aktiviteter.

Gilleleje Sejlklub afholder kapsejladser hver onsdag i sejlsæsonen.

Gilleleje Sejlklub har for tiden godt 500 medlemmer.  Vil du vide mere om de aktiviteter og andre ting, som foregår, eller vil du i kontakt med et udvalg eller bestyrelsen, så find yderligere kontaktinformation i menuen.

Her følger det ‘Velkomstbrev’ som de nye medlemmer får :

Her følger ‘Klubbens 50-års-historie’ som hæfte :

Her følger ‘Klubbens 50-års-historie’ som video, .:

. Ønskes ‘Fuld skærm’ – tryk på en firkant i videoen helt nederst til højre