Gilleleje Cup 2017

Gilleleje Cup 2017 blev et rigtigt vellykket stævne med 29 startende både, 140 sejlere til morgenmad og 120 til festmiddagen om aftenen.

Vi kan være rigtigt stolte over, at vi er med til at sætte Gilleleje Sejlklub på landkortet, når det gælder om at afholde et godt stævne med vægt på det sportslige og ikke mindst det sociale, som vi er kendt for i klubben.

Stævnet har formået at bringe kapsejlere og tursejlere sammen i et løb, og det var dejligt at se alle de glade smil og alle de fine kommentarer vi fik med undervejs i stævnet.

Stor tak til seniorklubben for jeres indsats understævnet, det er dejligt at i stiller op og hjælper til med at få tingene til at fungere, og det er med til at bringe klubben sammen når vi kan hjælpe til på den måde.

Vi kan allerede nu godt afsløre, at der bliver brug for endnu flere frivillige til næste år, når vi sejler Gilleleje Cup 2018 den 9 juni, så set kryds i kalenderen.

De samlede resultater for stævnet finder I her:

2017-06-10 Gilleleje Cup 2017 22,2 sm

Vibeke og Carsten fik taget en masse gode billeder af action fra vandet, og vi har valgt de bedste ud af de over 600 billeder der blev taget til sejladsen. Der er fine billeder af både med folk i masten, så i kan virkelige se at folk gik til den med liv og sjæl.