Registrering til tracking

Gilleleje Sejlklub tilbyder tracking af din båd i forbindelse med mandags- og onsdagssejlads, stævner og kapsejlads i klubregi. Det er ikke et krav, at du har et aktivt kapsejladsbevis, men vi henter information om båden via Dansk Sejlunions hjemmeside, som bliver vist neden for.

Du kan registere dig her på hjemmesiden, så opretter vi automatisk en kode til eStela tracking-app’en, og du modtager en email med information omkring download af app’en. Du kan også registere dig som tursejler på siden ved at taste “X” i certifikatnummer.

Du skal gøre følgende:

• Register dig ved at indtaste oplysningerne omkring båden
  • Du modtager en email med en kode >>xxxx<<
  • Download app til iPhone eller Android
  • Indtast den kode du har modtaget
  • Inden i app’en tænd for transmission når du deltager

Registrering

Husk at taste dit DH certifikat “nummer”, hvis din båd er registreret i Websejler ellers tast “X” som tursejler

Bådregister
Skriv bådtypen som Scancap99 du må ikke benytte mellemrum mellem navn og modelnummer.
Skriv dit sejlnummer som DEN54, du må ikke benytte mellemrum mellem landekode og nummer
Her skal du angive dit DH certifikatnummer, som du finder på https://websejler.dk hvis ikke du har et gyldigt certifikat nummer skal du skrive: x
vi sender en email til denne adresse med en kopi af koden du skal bruge til registrering i eStela appen

Bådregister