Vejrstationen har fået et løft

Vores vejrstation har fået et løft på hjemmesiden, og det er nu muligt at se historisk vejr de sidste 24 timer plus en række andre muligheder, der giver et overblik for brugerne af havnen. De features bygger videre på vores vejrstation, som blev etableret for snart 10 år siden, Vejrstationen er monteret ude ved roklubben, og sidder i ca 6 meters højde.

Vejrstationen kan vise vind hastighed, retning, max vind, stød temperatur, heat index luft tryk, og giver mulighed på et senere tidpunkt at vise historiske rekorder for måneden og året. De viste eksempler neden for, er det aktuelle målinger for Gilleleje Havn som sidst er opdateret for   3 minutter ago. I finder vejrstationen via menuen vejret.

Vindhastigheden i løbet af dagen

Kompasrose med vindhastighed of retning.

Wind Strength

Aktuel vind

Temperatur i løbet af dagen