Sejladsbestemmelser for onsdagssejlerne 2022

Alle kan være med til at sejle om onsdagen. Der er plads til enhver smag for sejlads og der er hyggeligt fællesskab og spisning i klubben efterfølgende, hvor Susanne Nielsen igen i år står for dejlig aftensmad.

Læs nedenstående sejladsbestemmelser som er udarbejdet af det nye onsdagsudvalg, som desuden på møde i april fremlagde det for interesserede onsdagssejlere. Efter feedback blev sejladsbestemmelserne rettet endeligt til.

Er du interesseret i at høre mere om, du har egen båd eller ønsker at deltage som gast, er du meget velkommen til at kontakte en fra onsdagsudvalget (se under kontaktpersoner på hjemmesiden). Du kan også blot møde op på terrassen onsdage fra maj-september kl. 17.15, (undtagen juli) spørg efter en fra udvalget, du vil blive taget godt imod.

Hold cursoren hen over Gilleleje Sejlklub, da fremkommer kontaktpersoner
GSK-Sejladsbestemmelser-endeligt-dokument-maj-2022

For at læse side 2 etc.: Flyt cursor hen til bunden af tekstsiden, derefter tryk på pil nedad.