Kom og hør om redning med helikopter

Tekst til billede

Eskadrille 722.

Søredning set med pilotens øjne.

Langtursejlerne (FTLF) inviterer medlemmer af GSK til foredrag:

Onsdag d. 11. april kl. 19 – 21.30 i Gilleleje Sejlklub

Chefpilot Ole Andersen fra Eskadrille 722 vil fortælle om Eskadrillens operative opgaver og dens betydning for søredning i danske farvande.

Ole Andersen vil bl.a. komme ind på redningsmidler, forholdsregler for at undgå ulykker, hvordan undgår man hypotermi, hvad forventer redningstjenesten, og vil i høj grad sætte fokus på, hvordan vi som sejlere skal forholde os i en redningssituation – en situation, vi forhåbentligt aldrig kommer ud for!

Alt sammen fortalt og illustreret med video og billeder fra den virkelige verden og aktuelle hændelser.

Entre:
20 kr. incl. kaffe og kage

Tilmelding:

HER  eller på GSK´s hjemmeside. Se under “sociale arrangementer – FTLF”

Tilmeldingsfrist:
Senest mandag den 9. april