Trim og mast klubaften med OneSails

Gilleleje sejlklub havde besøg af Mads Christensen fra 1sails tirsdag den 28 Januar til vores klubaften, hvor han havdet et foredrag omkring mast og trim af sejlbåd. Det var en meget spændende aften med et stort fremmøde i klubben, med stor spørgelyst blandt de deltagende medlemmer.

Foredraget fra Mads indeholdt en række emner lige fra opspænding af rig til trimning af storsejl og fok/genua. Vi har på vores hjemmeside fået lov til at dele hans præsentation fra klubaften, som giver et godt indblik i de emner der blev berørt.

Præsentation

Gilleleje-2020-PDF

Produkter fra Onesails

Udover en masse gode tips og information omkring rig, mast, og trim af sejl, blev det også til en gennemgang af nogen af de nye produkter de har lanceret. blandt andet en genakker der kunne rulles uden det traditionelle kabel, som den sejltype normalt rulles op på.

Kontakt information til Onesails

Nordhavnsvej 2