Nyheder for vejrstationen

Warning: foreach() argument must be of type array|object, null given in /customers/4/9/6/gillelejesejlklub.dk/httpd.www/wp-content/plugins/code-snippets-pro/php/snippet-ops.php(609) : eval()'d code on line 35

Vejrstationen er nu udbygget med information omkring vandtemperaturen, som er målt via DMI officielle målestation i Hornbæk. Målestationen opdateres hver 10 minut, og informationen kan ses på forsiden, og når man klikker ind på vejrsiden, Vandtemperaturen er kun en rettesnor for temperaturen ved Gilleleje, da den måles i Hornbæk, og den aktuelle vandtemperatur kan være koldere til havs eller lokalt omkring Gilleleje.

Aktuel vandtemperatur: [ws_dmi_seatemp] C

Vandtemperatur forecast

Helsingør kommune anvender en tjeneste, der er baseret på DHI prognosemodel, hvor man udsender en prognose for vandtemperaturen og vandkvalitet for de kommende 3 dage. Tjenesten er desværre ikke tilgængelig for Gilleleje området, hvilket vi kun kan håbe på kommer på et senere tidspunkt.