Rejsegilde I GSK

I fredags kom dagen mange havde glædet sig til. Rejsegilde i GSK, sikken en dejlig eftermiddag i sol og blæst. Rejsegildet var til ære for de mange håndværkere (seniorer) med Jens M. Larsen i spidsen, som har udført et formidabelt arbejde med opsætning af den nye overdækning på terrassen.

Formand Torben Grønbech holdt tale til ære for GSK’s helt uvurderlige seje seniorer, som indtil nu, har langt 500 timer i arbejdet . I talen var der store roser til Jens M. Larsens fantastiske evne til at planlægge og styre den store byggeopgave, samt evne til at uddelegere opgaver til de mange deltagende seniorer. Ligeledes roser og anerkendelse til gruppen af seniorer som igen og igen er mødt op og udført en kæmpe indsats.

De mange fremmødte GSK medlemmer nikkede anerkendende til ordene, ingen tvivl om, at alle var enige og forståeligt, for sikke et fantastisk syn det er at se overdækningen, og dette til trods for, som ved ethvert rejsegilde, at byggeriet endnu ikke står færdigt.

Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er Tale-1024x768.jpg
Til højre i billedet: Jens M. Larsen som har tegnet terrasseoverdækningen og stået i spidsen for byggeriet, her sammen med fru Jette.

Jens M. Larsen tog også ordet og takkede seniorerne og med et glimt i øjet drillede formanden med hans “flytte nogle brædder” indsats (denne tolkning står på forfatterens egen regning). Fru Jette takkede seniorerne for, at de havde passet på Jens under hele byggeprocessen, hvilket vi andre også er meget glade for.

Efter taler, hurraer og klapsavler var der grillpølser og kolde øl, som det hører sig til ved et rejsegilde. Tak til de frivillige der sørgede for dette pragtfulde arrangement.

Tillykke til GSK med terrasseoverdækningen og endnu engang stor tak til seniorerne der har udført et imponerende arbejde. Vi glæder os til at se resultatet, når det smukt står færdigt.

Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er Terrasse-1024x576.jpg
Øl og pølser blev nydt under den nye overdækning i dejligt samvær mellem medlemmer.
Formand Torben Grønbech fremstår moderne med sin tale nedskrevet på mobiltelefonen:)