Ohøj onsdags kap- og tursejlere med interesse i sejlsæson 2022

Læs med her, der er vigtig information.

Det er fantastisk sjovt at sejle “med og mod” hinanden onsdag efter onsdag i sejlsæsonen og prikken over i’et er, når vi sammen går i klubhuset efterfølgende og spiser Susanne Nielsens formidable middag til en billig penge.

Siden Corona havde sit indtog i landet har planlægningsmøder i kapsejladsregi været ramt af aflysninger. Dette har betydet, at onsdagssejladser i 2020 og 2021 er arrangeret så godt som muligt, uden den vanlige forudgående afstemning af sejlernes interesser.

Vi har brug for at mødes: Derfor inviterer udvalgsformand Birger Scheufens og Gitte Busch Pedersen til møde tirsdag d. 18. januar 2022 kl. 19.00 i klubhuset. Mødet er med henblik på at få alle interesserede sejlere, til at komme med input til hvordan, de ønsker, onsdagsmatcherne skal foregå i sejlsæsonen 2022.

Validering af hvad der fungerer godt for nuværende, samt ideer til hvad der kan gøre organiseringen endnu bedre tages hjertens gerne imod denne aften.

Kapsejladsudvalget mødes med de øvrige udvalg senere på måneden (flyttet til februar) og vil der planlægge onsdagsmatch-sejladserne 2022 ud fra de indkomne ideer og forslag.

Sidder du og har et ønske om at indgå i kapsejladsudvalget, er der også brug for flere kræfter hertil. Du kan enten melde dig på mødet eller tage kontakt til udvalgsformanden Birger Scheufens forinden (kontaktoplysninger findes på hjemmesiden).

Sæt kryds i kalenderen og kom og ta’ medansvar for at onsdagens kapsejladser/tursejladser bliver som du ønsker det. Nye både og mandskaber er også meget velkomne.

Ps. er Covid-19 smittetrykket for højt udsættes mødet – info herom senest 24 timer forinden. Annonceres på hjemmesiden og Facebookgruppen “Gilleleje Sejlklub – Medlemmer”

Sidste kapsejlads på Live tracker