Spørgeskemaundersøgelse vedr. Gilleleje Cup – undersøgelsen er afsluttet, tak for alle besvarelserne.

Opsamling af resultatet offentliggøres i efteråret.

Hej Sejler, vi har brug for din hjælp.

Gilleleje Sejlklub beder om din feedback på stævnet “Gilleleje Cup”.

Gilleleje Cup har været afholdt i 10 år til stor glæde for mange sejlere, og Gilleleje Sejlklub vil rigtigt gerne fortsætte med stævnet fremover.

I årene med Corona pandemi måtte, vi 2 gange udsætte stævnet grundet forsamlingsforbud, inden det lykkedes at samles i august 2021. I år blev vi desværre nødt til at aflyse grundet manglende tilmeldinger.

For at vi kan forberede os bedst muligt til næste års Gilleleje Cup, vil det være en stor hjælp for os at få din mening om, det samlede arrangement, er der områder hvor vi kan gøre det bedre eller gøre noget andet.

Derfor inviterer vi dig til at deltage i vores lille spørgeundersøgelse om Gilleleje Cup (13 spørgsmål). Undersøgelsen kører fra d. 23. september og varer frem til d. 21.oktober 2022, og kan både besvares på PC og mobiltelefon. Vi opsamler ikke personfølsomme data, og undersøgelsen er naturligvis anonym.

Tryk på linket eller brug QR-kode til din mobil.

Vi sætter stor pris på din hjælp.

Gilleleje Sejlklub / Gilleleje Cup Stævneudvalget