Standerhejsning og frokost d. 27. april kl. 13.00

Det er endelig tid, og af hjertet tak for det, til den årlige standerhejsning i GSK.

Kl. 13.00 står vi klar til at hejse GSK-standeren og høre formand Torben Grønbechs tale og traditionen tro, er der også en lille en til ganen.

Derefter bliver der disket op med en skøn frokost som Susanne Nielsen igen i år sørger for, så alle kan være trygge både ift. smag og mængder – Husk dog tilmelding til frokosten gennem klubmodul. Mail af udsendt herom.

Prisen for frokosten er 100 Dkk inkl. de første par små snapser🥰 Der er max. plads til 55, så det er om at komme til tasterne.

Vel mødt til startskuddet på en fantastisk sejlersæson 2024