Klubaften om bådreparation og vedligehold d. 15. november kl. 19

Invitation til klubaften med Peter Kragh om billigere vedligehold og optimering af båden

Det er dyrt at være bådejer og sejler. Men der er masser af besparende tips til vedligeholdelse og forskønnelse af både, så sejlerdrømmen kan udleves.

På denne klubaften deler vi de tips, vi hver især har, til at mindske omkostningerne til vedligehold og forbedring af vore både og til at være sejlere.

Aftenen styres af Peter Kragh, som er er ekspert i at finde brugerløsninger på problemer. For et par år siden købte han en sejlbåd, der trængte til en kærlig hånd og han erfarede hurtigt at det er dyrt at have båd. Peter brugte sin ekspertise til at indsamle massevis af besparende og indkomstgenererende løsninger for bådejere.

På aftenen deler han ud af tips inden for 8 områder:

• Gør-det selv løsninger
  • Billigere bådbutikker
  • Alternativer til bådbutikker
  • Genbrug af bådting og bådmaterialer
  • Spar penge når båden bruges
  • Tjen penge som bådejer
  • Vær mentalt parat til at spare
  • Hjælpemidler til at spare penge

Kom og vær med til en sjov og inspirerende aften, så hver af os kan få mere ud af sejlsporten og bådoptimering på den mest økonomiske måde.

Tilmeld dig via den mail du har modtaget d. 22. oktober.
Bestyrelsen, Gilleleje Sejlklub