FTLF (Langtursejlerne) inviterer medlemmer af GSK til foredrag: På eventyr med s/y Vildrosen, 24/1 kl. 19 – 21.30

Lilian og Peter tager os gennem “Jernporten” og naturreservatet i deltaet til udmundingen af Donau i Sortehavet. Båden overvintrede i Rumænien, Constanta fra oktober 2016 til maj 2017, hvor masten ankommer og sejladsen fortsættes i Sortehavet langs Bulgariens kyst og til Bosporusstrædet, Istanbul og Dardanellerne. Herfra går turen til Grækenland gennem den nordlige del af Ægæerhavet. På øen Thasos møder Vildrosen for første gang andre lystsejlere, og foredraget slutter med sejladsen i øgruppen Sporaderne og strædet mellem Polopennes og den lange ø Evia.

Entre: 20 kr. incl. kaffe og kage

Tilmelding: Tryk HER. Klik på: “medlem af GSK”

Tilmeldingsfrist: senest mandag den 22. januar

Max. antal deltagere: 60