Godt nytår

Jens Larsens hjemmelavede lækkerier

Til alle GSK’ere ønskes et rigtigt godt nytår.

Mange deltog i sejlklubbens nytårskur og blev mødt af festligt opdækkede borde, hjemmelavet kransekage, småkager, kringle, kaffe og portvin alt sammen fint tilrettelagt af Jens og gode medhjælpere.

Der blev hygget og skålet for GSK og formanden holdt en lille tale hvor der blev sagt farvel til 10’erne og velkommen til 20’erne. Der blev talt om det ikke kun er de royale, men også mange foreninger der holder nytårskur, og at håbet for GSK er en forening der er et varmt og imødekommende sted at opholde sig for medlemmer og gæster. Spændende at se hvad det næste årti vil bringe.