Skal din båd måles til kapsejlads ?

Klubbens måler Hans Tørsleff minder bådejere om at det er tid til at måle din sejlbåd til kapsejlads.

Ved gennemgang af Dansk Sejlunion’s lister har Hans opdaget at flere bådejere ikke har fulgt op på at få båden målt.

Flere af bådene skal VEJES, og Hans kan låne en vægt hos DS. Men det vil være både være praktisk og ikke mindst billigere at få alle bådene vejet samme dag.

Der går en del tid med det – så Hans eller hans hjælper Patrick gør det ikke længere gratis.
Man kan ikke give en fast pris på et målerbrev, arbejdet er meget forskelligt, – for nogle både skal vejes og skrogmåles og nogle har 10 sejl som skal måles og der skal sættes knapper i.
Og efterfølgende er der en del papirarbejde for rent faktisk at få et certifikat igennem hos DS.

Kontakt Hans snarest på mail hans@torsleff.dk, eller tlf. 5376 5238.

Sidste kapsejlads på Live tracker