DM i H-båd 2020 flyttes til Gilleleje

Grundet Corona er DM i Onsevig 2-4 juli desværre aflyst. Der skal dog mere end en pandemi til at slå H-bådsklassen ud.

Bestyrelsen fra Danske H-bådssejlere har netop taget kontakt og spurgt Gilleleje Sejlklub om, vi vil hjælpe med at sikre afholdelse af DM for H-både 2020. Gilleleje sejlklub er i forvejen planlagt til at afholde et ligastævne for H-bådsklassen d. 29-30 august, hvorfor det er oplagt med stolthed at sige ja til denne forespørgsel.

Det bliver en festlig weekend med masser af sejlads på vandet og forskellige aktiviteter på havnen til glæde for alle interesserede.

Der bliver brug for frivillige i de 2 dage i august og vi håber, at rigtig mange GSK-medlemmer har lyst og tid til at tage del i, at dette arrangement bliver en succes.

Inden sommerferien kommer der her på sitet, mere information om opgaverne der søges frivillige til. Ønsker du allerede nu at høre mere til puljen af frivillige, er du velkommen til at kontakte næstformand Gitte Busch Pedersen på mobilnr. 3038 1068 eller på e-mail: info@gillelejesejlklub.dk (skriv “frivillig DM i H-båd” i emnefelt).

I Gilleleje Sejlklub er der 5 H-både som alle deltager i det kommende DM. På sejlerskolen er 2 af H-bådene; så har du lyst til at lære kunsten at sejle H-båd, enten almindelig sejlads eller kapsejlads, er der få pladser ledige. Få mere information ved at skrive til sejlerskoleleder Steen Billenstein på e-mail sejlerskolen@gillelejesejlklub.dk

Sidste kapsejlads på Live tracker