TAK til alle frivillige GSK’er ved GILLELEJE CUP 2021

Gilleleje Cup stævneudvalget vil hermed udsende et kæmpe stort tak, til hver og en GSK’er der medvirkede til, at Gilleleje Cup endnu engang blev fuldført med succes.

Der bliver løst utallige opgaver, allerede måneder før stævnet, dog i særdeleshed i dagene omkring stævnet, fra torsdag eftermiddag, hele fredagen og lørdagen med, inkl. de første timer af natten, samt søndag formiddag.

Der er løst opgaver som at hente grille, køleskab, borde og stole, store plastkøreplader til festlokalet. Der bliver slæbt og stillet op. Lokalet bliver pyntet og borde dækkes, der er udarbejdet prisskilte og QR koder til betaling.

Morgenbrødet bliver hentet inden dagen rigtigt er begyndt. Der diskes op med morgenbuffet og frisklavet kaffe, smør selv pålæg. Alt serveres med de skønneste smil.

Bureauet åbnes og startposer er forinden pakket. Banen er lagt, starttider er udregnet.

Taler holdes af såvel formand Torben Grønbech som af Henrik Bo Christoffersen. Besætning til såvel dommerbåd som rib stiller klar og venter tålmodigt på vandet alt imens, at de deltagende sejlere suser forbi.

Moleøl uddeles fra Wilhelm som velvilligt er sejlet til broen ved mastekranen. Moleøl har i anledning af 10 års jubilæet fået de fineste jubilæumsetiketter designet og påsat af GSK’er.

Mange hjælpere sikrer, at alt omkring sejlerne fungerer optimalt. Grillmesteren og frue sørger for det smagfulde kød er klar til festmiddagen, det serveres flot på buffeten med salater og flødekartofler. Der sættes ind og bæres ud. Selv tallerkener fjernes med et smil fra bordene.

Kaffen brygges og kagen kommer på bordet. Baren bliver betjent af smilende og humørfyldte GSK’er.

Der slæbes mellem klubhus og festlokale og retur igen. Der vaskes og ryddes op til langt ud på natten, stadig med smil og friske kommentarer.

Til trods for træthed stiller mange op søndag formiddag og tager det sidste træk med oprydning, samt at få tilbageleveret borde og stole og lægge plastkøreplader på traileren klar til returnering. Ligeledes sikres returnering af returpant og drikkevarer.

Der er opgaver der ikke er nævnt, som bestemt er lige så værdifulde.

Hold nu fast, hvor er GSK en fantastisk klub, fyldt med de vidunderligste mennesker som støtter op om klubarrangementer, som denne gang var Gilleleje Cup.

TUSIND TAK FOR JERES KÆMPE INDSATS OG FANTASTISKE HUMØR.

Hilsner fra Stævneudvalget

Hans Henrik Jacobsen, Hans Henrik Felby, Casper Wiingaard, Torben Olsen, Steen Madsen og Gitte Busch Pedersen

Der slås dato op for evalueringsmøde primo september. Så har du ideer eller opmærksomheder til at gøre Gilleleje Cup endnu bedre i 2022, er her chancen for at dele dem med stævneudvalget.

Sidste kapsejlads på Live tracker