Introduktion for nye medlemmer af Gilleleje sejlklub

Er du nyt medlem af Gilleleje Sejlklub, eller er du nysgerrig på om sejlads er noget for dig, om du er ene, et par, familie eller en gruppe venner, så kom ned til introduktionsmøde i sejlklubben tirsdag d. 21. marts kl. 19.00.

Denne aften vil formand Torben Grønbech og næstformand Gitte Busch Pedersen fortælle om fællesskabet i Gilleleje Sejlklub, om de mange sommeraktiviteter til lands og til vands og hvad sejlklubben pusler med i de mørke måneder.

Der bliver desuden tid til fælles dialog og spørgsmål. Gilleleje Sejlklub har plads til alle, der er tiltrukket af havets magi.

Har du spørgsmål inden introduktionsaftenen, er du velkommen til at kontakte os telefonisk eller pr. mail.

Sejlerhilsner Gilleleje Sejlklub