Sildesejlads/klubmesterskab 30 september 2023.

Tiden flyver afsted, og vi er mange der i år ser frem til den afsluttende sejlads på vandet. Traditionen tro diskes der efterfølgende op med en formidabel frokost lanceret af Susanne Nielsen og Co. Grundet stor tilslutning er der behov for at melde sig til frokost hos Susanne en uges tid i forvejen, så giv hende et praj, vi skulle jo nødig løbe tør for snaps.

Vi mødes kl 09:00 i klubhuset til morgenmad doneret af klubben hvor alle sejlerne bliver briefet om dagens indhold. Sildesejladsen henvender sig til både med DH-mål, men så sandelig også tursejlerne. Dvs. der bliver et løb for de store både med DH-mål, et løb for H-bådene samt et løb for tursejlerne. Vi vil rigtig gerne se mange tursejlere på banen, det kan være mandagssejlere, hyggesejlerne fra onsdagssejladserne og selvfølgelig alle som har lyst til at opleve den fede stemning vi har på vandet. Så kom og vær med, vi skal slå antallet af både fra sidste års sildesejlads. Ligesom tilmelding til frokosten skal vi også have tilmelding med bådenes navne. Henvendelse til Hans Henrik Jacobsen eller Torben Grønbech fra bestyrelsen.

I forbindelse med frokosten skal vi have uddelt præmier og pokaler, hvilket plejer at give voldsomme bifald til de dygtige besætninger, men mere om det senere. SÅ HUSK PÅ DENNE VIGTIGE DATO: 30 SEPTEMBER KL. 09:00 I GSK’S KLUBHUS.