Hjælp med at skrive historien

Gilleleje sejlklub har 50års jubilæum i 2022, og klubben indeholder rigtigt mange gode historier, som vi skal huske at skrive inden de går tabt for altid. Vores hjemmeside indeholder allerede et katalog på lidt over 1900 billeder, som alle er taget inden for de sidste 6 år, men jeg sikker på at der er rigtigt mange gode billeder ikke mindst historier hos medlemmerne i klubben.

Jeg vil gerne være med til, at vi får udvidet kataloget af billeder og historier om klubben og opfordrer hermed medlemmerne i klubben til at dele noget af det billede materiale med klubben, så vi kan få det med på hjemmesiden.

Hvad skal du gøre

Find det gode billede frem, og skriv et par linjer omkring billede eller historien, og send til til den email addresse der kommer frem når du klikker på knappen.

Eksempler på billeder
Jørgen og Susanne

Den tidligere formand for Gilleleje Sejlklub igang med at råbe medlemmerne op til et klubmesterskab i 2009. Susanne ligner mest af alt en der leder volumeknappen.

I den 16 August 2009, blev der afholdt Banner-30 stævne i Gilleleje sejlklub på foranledning af den lokale Banner-30 10Nas.

På tur med 10-nas

Det sjove billede af dem der er blevet ældre, her et billed af Bjørn Jensen, Freja Andersen, Thor Andersen, Finn Wienberg, og Niels Andersen ved roret fra september 2009

November stormen

Der er findes sikkert mange billeder af historiske billeder fra havnen, eller sejlklubben, der har relevans for klubbens medlemmer. Billedet her er taget dagen efter stormen,

Samme år som GSK afholdt Banner-30 stævne blev der afholdt stævne for X-99 erne, som blev til et par friske dage på vandet.

Lilli

Lille var en institution i Gilleleje Sejlklub, og en af æresmedlemmerne i klubben. Hun var altid med når der var kapsejlads. Her fanget i et friskt øjeblik, mens hun sorterede start patroner med en tændt cigaret mellem fingerne.

Eksempel på videoer

Materialet er ikke kun begrænset til billeder, men der findes sikkert en del, der ligger inde med video materiale fra klubben, som er med at skrive historien om klubben. Den nemmeste måde og dele vidoer på, er at uploade dem til youtube. Vi har ikke kapacitet på vores hjemmeside til at have videoer liggende desværre.

Her er et par eksempler på videoer vi optog i GSK, mens vi sejlede med 10-nas

Klubmesterskab oktober 2010