Så tæt på… Liga sejladsen

Gilleleje Sejlklub endte på en fjerdeplads i årets sidste 2. divisions stævne.
Men igen er det marginalerne, som afgør, at vi ikke tager en plads på podiet.

Faktisk endte vi á point med Bogense Sejlklub, som tager den samlede sejr i 2. division – Altsammen fordi vi formår at give dem en straf i vores sidste sejlads.

I alt ender vi som nummer syv i 2. division. Et resultat vi må se, om vi kan forbedre til næste år.

Meget kan siges om at sejle de her korte sejladser, men at tage de rigtige valg på banen og holde sig ude af problemer virkede til at være strategien, der skulle følges.
Og ikke give op! I flere sejladser fik vi en dårlig start, men formåede alligevel at sejle os op i toppen igen.

Tak til alle jer, der kom ind og så nogle af sejladserne – Vi håber, i har fået blod på tanden og vil danne et hold, som kan tage afsted næste år.