Live tracking af din båd til kapsejlads

Gilleleje Sejlklub præsenterer en stor nyhed til denne sæsons mandags- og onsdagssejladser og kapsejladser i klub regi, hvor klubben tilbyder live tracking af din båd, som vil blive vist live på klubbens hjemmeside.

Løsningen benytter sig af din mobiltelefon til tracking og forudsætter, at du bliver oprettet som bruger i klubbens tracking-løsning, hvilket du gør via hjemmesiden. Tracking-løsningen koster ikke noget for dig som bruger, og du vil efter end sejlads kunne se, hvordan du har sejlet i forhold til klubbens andre både.

Du kan installere eStela app’en på din iPhone- eller Androidbaseret telefon. Link til app og registrering fremgår herunder. Efter registrering modtager du en nøgle til anvendelse i app’en.

Hvis andre klubber tilbyder samme tracking-løsning, så vi du på tværs af klubber og sejladser, som du deltager i, kunne se, hvordan du har sejlet og måle din performance i forhold til andre både, der deltager i samme sejlads.

Interfacet er ret simpel. Når først du har installeret app’en, skal du kun slå trackingen til på mobilen, mens du sejler.

Det anbefales, at telefonen er fuldt opladt og ved længere sejladser, sat til opladning via bådens batteri.

Hvis du har spørgsmål eller forslag til forbedringer, så er du velkommen til at skrive til vores emailaddresse.

Download app og opret din båd

Du kan du downloade eStela app’en til din mobiltelefon, som enten skal være en iPhone- eller Androidbaseret telefon. Du kan herunder oprette din båd og få den nøgle, som du skal bruge for at registrere dig i app’en. Herefter er du klar til live streaming i Gilleleje Sejlklub.

Live streaming

Denne viser den aktuelle tracking, der kører i øjeblikket, hvor du kan se de både, som er på vandet lige nu. Vi kører i øjeblikket en test, så dem der registrerer sig kan se deres båd på trackeren.

[ws_estela_races_live showlatest=true]

Afsluttede og planlagte sejladser

Du kan her på siden finde afsluttede, planlagte og sejladser, der streames live. Sejladser er planlagt til at starte streaming ca. 30 minutter før, at bådene er planlagt til at være på vandet, og du kan efter endt sejlads se den tracking, som er optaget.

[ws_estela_races]

Bådregister

Følgende både har registeret sig i tracker-systemet, som vi kan følge til de kommende kapsejladser. Løsningen henter information direkte fra Websejler og viser, om båden har et aktivt kapsejlerbevis. Det er ikke nødvendigt, at båden er indmålt og registreret hos Dansk Sejlunion, men kun både der er registreret bliver vist her på siden.

[ws_baadegister] Glleleje sejlklub

Sidste kapsejlads på Live tracker