Nekrolog – Frank Vogensen

Det var med sorg vi modtog meddelelsen om, at Frank Vogensen er afgået ved døden tirsdag den 19. februar 2019.

Frank har været en uvurderlig aktør i GSK, hvor han har påtaget sig mange, mange hverv – så som instruktør på sejlerskolen, bådsmand, tovværkslærer, klubbens drikkevareskipper og ikke mindst kasserer i GSK’s bestyrelse – et hverv, han måtte frasige sig, da hans sygdom begyndte at tære på kræfterne.

Frank efterlader sig en stor krusning på søen. Han elskede livet på havet og deltog på sejlerskolens ture – for slet ikke at tale om de mange ture han har sejlet med gamle elever og venner i deres både – altid parat til instruktion og hyggeligt samvær.

En ægte søulk er taget afsted på sin sidste rejse.

Æret være hans minde

Peter Christensen

Formand

Efter Franks ønske bisættes han fra Gilleleje Sejlklub lørdag den 23. februar kl. 11:00.