Gilleleje Cup 2017 – den 10 juni

Gilleleje Sejlklub byder velkommen til 2017 udgaven af Gilleleje Cup, som er en distance sejlads på ca 22 sm for kølbåde med start og mål i Gilleleje Havn. Stævnet har været sejlet siden 2010, og vi havde sidste år en rekord deltagelse med 28 både og 120 sejlere til en dejlig dag på vandet og ikke mindst et brag af en fest efter sejladsen.

Sejladsen er åben for kapsejlere såvel som turbåde.

Vi er stolte over endnu en gang at kunne præsentere Gilleleje Brugsforening som hovedsponsor for kapsejladsen, hvor hovedpræmien er skippers vægt i rødvin, og guldøl og almindelig øl til anden og tredje pladserne.

Der vil også være mindre præmier til deltagere i turløbet.

Selve kapsejladsen sejles med omvendt start, hvilket betyder at vi har en samlet målgang for alle deltagende både mellem kl: 14:00 -> 16:00. Den samlede målgang gør det publikumsvenligt at se bådene gå i mål fra molen på Gilleleje Havn.

Husk et stort kryds i kalenderen for 2017 dato: lørdag den 10. juni

• Bureau åbner kl 07:00
  • Morgenmad kl: 07:30
  • Skippermøde kl. 08.00
  • Første båd (langsomste båd) starter kl. 09.00
  • Forventet målgang mellem kl: 14:00 – 16:00
  • Mållinjen lukker kl. 17:00
  • Præmieuddeling forventet kl 17:00
  • Stor festmiddag kl. 19.00

Startgebyret er 500,- kroner/båd. Det dækker deltagelse i kapsejladsen, morgenmad og kaffe til skipper og besætning i klubhuset, samt velfortjent moleøl efter sejladsen.

Gilleleje Havn sponsorerer havneplads til deltagende både fra fredag til søndag.

Stævnet sluttes med et brag af en fest for alle de deltagende kapsejlere og påhæng. Fest og middag koster 250,- kroner pr kuvert.

Der er plads til 110 spisende gæster, så det er om at være hurtig, hvis I ønsker at deltage i middagen efter sejladsen.

Resultater :

2017-05-10 GSK Kapsejlads 2017 resultater-1_483