Hyggesejladsen er igang.

Konceptet hyggesejlads er skudt i gang og gennem flere onsdage har både med besætning har haft nogle fornøjelige timer på vandet hvor blandt andet Søborg hovedgrund samt Ostindiefarergrunden er blevet rundet.

Vi vil rigtig gerne se flere både/sejlere på vandet, og husk der ingen krav til kundskaber eller bådstørrelse. Har du bare lyst til at sejle, men ikke har en båd at være på så kig forbi alligevel, der mangler altid en gast eller to.

Vi mødes på terrassen kl 17:30 hver onsdag i GSK til information om sejladsen, og hvor der selvfølgelig er mulighed for at stille spørgsmål hvis man er i tvivl om et eller andet. Når sejladsen er vel overstået mødes dem som har lyst, i klubhuset til aftensmad som Susanne så flot forbereder.

Husk der er IKKE tale om kapsejlads.

Vi glæder os til at se dig.