Sildesejlads/Klubmesterskab 2022

Vanen tro inviteres onsdagssejlerne, såvel tur- som kapsejladsbåde til årets Sildesejlads, desuden dystes der denne dag om klubmesterskabet 2022 i kapsejladsgrupperne “små og store både”.

Arrangementet foregår lørdag den 1. oktober 2022 med skippermøde kl. 09.00 og første start kl. 10.00. Tilmelding til Torben Grønbech senest søndag den 25. september 2022.

Som vanligt vil der efter sejladserne, ca. kl. 14.00, være det dejligste frokostbord tryllet frem af Susanne. En tradition og fejring af endnu en veloverstået kapsejladssæson.

Tilmelding til frokost også senest d. 25. september 2022 til Susanne Nielsen.

Klubmesterskabet tæller ikke med i onsdagssejladserne.

Sidste kapsejlads på Live tracker